Новости

Ввімкнення критичної комунікації при одночасному ризику зараження

Четкая и разумная коммуникация в больницах и других медицинских учреждениях необходима для защиты персонала, пациентов и посетителей.

 Протягом десятиліть Zenitel допомагає медичним організаціям спілкуватися. Ця комунікація за умов епідемії важлива як ніколи. Уникнення контактів між інфікованими та неінфікованими людьми стало основним пріоритетом у закладах охорони здоров’я всіх видів. Лікарні мали швидко розробити керівні принципи, процедури та політику на підтримку цієї мети.

здравоохранение-новости

 

Ці заходи мають загальний напрямок: від обмеження або повної відмови у відвідуванні пацієнтів до проведення співбесіди та оцінки будь-кого, хто приїжджає до лікарні до вступу, вони призначені для максимального обмеження фізичної взаємодії між людьми.

Zenitel давно надає комунікаційні рішення для лікарень та інших закладів охорони здоров’я. Враховуючи особливі міркування, які необхідно враховувати при пандеміях, варто вивчити роль, яку деякі з цих рішень можуть зіграти зниження ризику вірусної передачі.

 Поза лікарнею

«До того, як пацієнта буде зареєстровано, до того, як відвідувача буде допущено, до того, як медсестра чи лікар займатимуться фізично; комунікація дуже важлива», – сказав менеджер із продукції Zenitel Томас Халворсен. «Zenitel попросили допомогти у мозковому штурмі, як можна швидко мобілізувати інтелектуальні комунікаційні технології, аби допомогти із ризиком. З пакетом рішень Zenitel   IC-EDGE ми тепер можемо надати IP-комунікаційну станцію з неймовірною чіткістю, яка має вбудовану камеру. Ці станції можуть бути активовані ліктьовим або ножним перемикачем для подальшого зниження ризику зараження».

Скринінг пацієнтів зазвичай включає питання про симптоми, нещодавні поїздки і будь-які контакти з інфікованими людьми. Використання домофонів посилює соціальне дистанціювання, але все ж таки допускає як аудіо, так і відео зв’язок

Спілкування із заразними пацієнтами

Ще один момент, який необхідно враховувати при лікуванні інфекційних захворювань – це важливість дезінфекції лікарняного обладнання та засобів. Пацієнти на карантині повинні мати можливість зв’язатися із персоналом лікарні. Але торкання станцій може легко призвести до забруднення. Станції внутрішнього зв’язку, визначені як станції для чистих приміщень/ізолюючих приміщень, забезпечують додатковий захист осіб, які доглядають. При необхідності вони можуть бути інтегровані у систему VoIP лікарні. Ці станції призначені для стійкості до накопичення бактерій та інших інфекцій. Вони легко дезінфікуються та витримують більшість хімікатів.

Встановлено вашими власними ІТ

У випадках, коли обмеження другорядного контакту має першорядне значення, особливо доречно подумати про простоті установки. Пакет IC-EDGE призначений для легкого встановлення та обслуговування внутрішнім персоналом.

«Протягом 30 хвилин станція може бути встановлена ​​вашим ІТ-персоналом або сертифікованим інтегратором», – сказав Халворсен. “Ця простота у використанні ще більше обмежує необхідність залучення зовнішнього персоналу”.

Рішення не потребує сервера або складної інфраструктури.

 Інші заклади охорони здоров’я

 

Забігаючи вперед, ймовірно, що COVID-19 змінить спосіб, яким не тільки лікарні, а й заклади охорони здоров’я всіх видів думають про управління доступом, управління відвідувачами, а також про спілкування пацієнтів та персоналу під час пандемій. Будинки для людей похилого віку, кабінети лікарів, аптеки та інші установи також повинні брати до уваги деякі з цих моментів.

Основною метою медичних закладів є і завжди був захист пацієнтів. Zenitel прагне розробляти безпечні та надійні комунікаційні рішення, які дозволяють цим установам швидко та ефективно виконувати свою роботу, підтримуючи життєво важливі лінії зв’язку відкритими та працюючими.

Для отримання додаткової інформації про рішення Zenitel для постачальників медичних послуг , натисніть тут . Дистриб’ютором обладнання Zenitel в Україні є компанія  СВБ “ЦЕНТУРІОН”.